this is K

This is K är en blogg där det kommer finnas olika inlägg från tid till tid Exempel på inlägg: Foto som jag tagit Video som jag redigerat like a pro :) YouTube klipp jag tycker är roligt och vill dela med er En nytt låt Tutorials, hur man gör viss sak på sin blogg/i photoshop mm.

Happy

Idag vaknade man rätt tidigt för att dra med farsan till skatteverket och fixa några saker.
Efter det var det bara och åka hem. På t-banan märkte jag att någon hade ringt med dolt nr när vi inne på skatteverket.
Märker att jag har både meddelande i min röstbrevlåda och sms.
"Hej! Jag är handläggare på Skatteverket och skulle behöva komma i kontakt med dig. Vänligen ring mig på tel. 010*******.
Mvh ********** ********* , Skatteverket"

Wooot (Confused face)
Jag gav de aldrig mitt nummer när vi var där inne.
Wtf?
Sen kommer jag på att det måste handla om mitt företag som jag registrerat *facepalm*.
Fick iallafall reda på att jag ska registrera mig för moms om 3månader istället då jag inte vet exakt hur det ska gå.
Men jag kommer ialla fall få min skattsedel skickad snart. Happy Smile

Juste denna blogg har just nu 3unika besökare per dag cirka villket jag tycker är ganska dåligt (eller kanske inte så dåligt med tanke på att jag inte kommenterar andras bloggar :P) men det är snart ändringar.

Planer
Så vad blir det de kommande veckorna med bloggen?
 

* Starta upp helt en nytt blogg istället med min kompis. Vi snackar om en blogg som kommer verkligen  uppdateras flera gånger dagligen.
* Nytt awesome namn på bloggen
* Några nya kategorier på nya bloggen

 
 
 
Här en kommer en awesome låt som ni säkert hört många ggr but i dont give a ....   :)
Taggar: Axwell, Blogg, Feenixpawl, Företag, Georgi Kay, Happy, In My Mind, Ivan Gough, Lära sig, Skatteverket, Skattsedel, Starta eget, musik;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: