this is K

This is K är en blogg där det kommer finnas olika inlägg från tid till tid Exempel på inlägg: Foto som jag tagit Video som jag redigerat like a pro :) YouTube klipp jag tycker är roligt och vill dela med er En nytt låt Tutorials, hur man gör viss sak på sin blogg/i photoshop mm.

ThisisK Design

Ååh egentligen så borde thisisK haft nytt design som jag gjort. Men nej det har den inte för att man är latt för det mesta.

Så vad har hänt under det senaste tiden.
Har kollat på flera serier,varit på olika möten för att starta eget, ringt omkring lite, träffats lite med polare, kollar på mer serier och filmer, köpt spel,kört spel, fått min morsa köra spel under en timme haha.

Har egentligen varit rädd för att starta upp eget företag för att göra något fel, enda sen jag sa att jag vill starta upp så fick jag höra något i stil "Men va fan du kan inte göra det, tänk om du gör något fel, tänk om det här tänk om det där" ,"Dude du har inte något erfarenhet av detta you gonna screw this up" ...

Sooo.... my replay!
 
 
Bara några få personer som stöttar mig.
Så tack vare min polare Danne och han korta sms så fick jag ändå 60%mod och göra det.
 
Resten är tack vare The Pursuit of happiness talet.
 

Kollade på massa andra sköna tal under kvällen.
Får göra en inlägg med dem senare.
 
Hur som helst....så här går det.
I am ready to take step 2. :)
Today!

Lets do this.
 
 
/this is K
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: