this is K

This is K är en blogg där det kommer finnas olika inlägg från tid till tid Exempel på inlägg: Foto som jag tagit Video som jag redigerat like a pro :) YouTube klipp jag tycker är roligt och vill dela med er En nytt låt Tutorials, hur man gör viss sak på sin blogg/i photoshop mm.

Email

Aså människor lär er använda Email och lär är för fan ljuga.
 
 
Under senaste månaden blev vi klara med klippning av en kortfilm, det fanns i alla fall ingen ljud och musik med och vi skulle skicka till en studio för att de ska det och då var den helt klar.
Så direkt att personen i studion fått mejlet borde han boka en tid och regissören skulle jobba med honom resten av veckan medans jag skulle roa mig med annat kul.
Men det gick inte till så.
Hela kortfilmen blev laddad upp till dropbox då den var för stort ju och skicka som bifogad till eposten.Jag skrev in personens email adress och skickade, han sa på kvällen att han inte fick den.
Jag var tvungen fucking gå till regissören och skicka därifrån igen. -.-
Vi ringde upp han och frågade om det var 100% hans adress och att han inte skrivit in fel. "Juu det är min."
Okay,  Dropbox>Dropbox>Share file> hans mejl adress , min mejl adress
Säger till henne att hon ska ringa han lite senare då ePosten kan vara försenat någon timme i vissa fall.
Hon ringer mig senare på kvällen att snubben inte fått, ändå om jag fick.
Han ger oss en annan eMail adress och vi skickar till den+mig men så får han ingeting (jag får så klart).
Yeah sure, jag trodde på han 0% från första början.
Eftersom jag skickade till både hans mail adress och min så hade jag ju fått redan länken och kunde skicka nu från min dator också utan att logga in på deras account.
Jag gjorde så och så sa han senare typ att han fick den.

Ärligt denna kille är antingen efterbliven och inte kan använda datorer eller så är han ju fan efterbliven om han tror att vi ska tro på han.
Han kunde sagt t.ex.
  • Min eMail blev hackad
  • Min dator fick virus
  • Vi har ingen ledigt tid för nästa 2veckor.
Japp det var ju några få saker.
 
 
 
Sen igår var jag tvungen och skanna 17sidor för att bifoga och mejla till farsas advokat vilket jag gjorde.
Grejen är den att denna man är typ 70+ år och ja fan man förstår att de inte ser men skiiit hur kan man inte se.
Han ringde farsan och berätta att jag skickade bara 8 papper. Men när farsan förklarade för mig så trodde jag han sa att det var en tom ePost jag skickade. Gick in för att kolla om det var verkligen så och såg detta.
Står klart och tydligt 17bifogade filer, men om man kollar längst till höger på bilden så ser man en pil som pekar åt höger. Haha snacka om att hotmail vill jävlas med människor och gjort den halv osynlig.
Men hur som helst så har han fan 2mer alternativ och det är ju välja "Visa bildspel" eller "Hämta alla som zip"
Men aja han är ju lite äldre och det här var inget farligt så det är ju ändå lungt.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: