this is K

This is K är en blogg där det kommer finnas olika inlägg från tid till tid Exempel på inlägg: Foto som jag tagit Video som jag redigerat like a pro :) YouTube klipp jag tycker är roligt och vill dela med er En nytt låt Tutorials, hur man gör viss sak på sin blogg/i photoshop mm.

Life of Pi

Genre: Äventyr , Drama
Biopremiär (Sverige): 21 December 2012
 
När jag såg namnet på denna film för några månader sen så trodde jag det skulle handla om något helt annat.
Men sen såg jag den korta berätelsen och synopsisen av filmen.
Klippet ovanför är inget trailer utan bara ca1minut av en scen bara så man kan se vad den handlar om.
Det finns ju såklart också trailer för den men jag väljer oftast en urklipp förre en trailer. Trailern avslöjar så många bra scener från filmen som man känner igen och vet vad som ska hända när man kollar på.
 
Kort förklaring av filmen:
Efter en skeppsbrott hamnar denna kille på en livsbåt med en tiger.
Killens namn är Pi och filmen är hans berättelse vad som hände.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: