this is K

This is K är en blogg där det kommer finnas olika inlägg från tid till tid Exempel på inlägg: Foto som jag tagit Video som jag redigerat like a pro :) YouTube klipp jag tycker är roligt och vill dela med er En nytt låt Tutorials, hur man gör viss sak på sin blogg/i photoshop mm.

Min dag

Vaknade runt 9 blev lite tid med datorn sen duscha fixa mig och ut.
Skatteverket först för att ställa några frågor snabbt, därefter arbetsförmedlingen för att avanmäla mig. SKÖNT, ingen möte mer med dem ialla fall. Första mötet gick ut på att jag skulle sitta med 20personer mer på hur man använder arbetsförmedlingens hemsida. Det värsta var ju att de som lärde ut var nervösa och valde istället den segare vägen för att komma åt någon html sida. Man var tvungen sitta och lyssna i 1timme på det där. :/
Så nu har man tagit bort kommande arbetsförmedlingen möten fr kalendern.

Imorgon blir det ringa för och fixa gratis licens för en program och därefter fixa en företags konto. Ska försöka om jag kan fixa något för imorgon kl 12:12 som man kommer minnas senare.. :)
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: