this is K

This is K är en blogg där det kommer finnas olika inlägg från tid till tid Exempel på inlägg: Foto som jag tagit Video som jag redigerat like a pro :) YouTube klipp jag tycker är roligt och vill dela med er En nytt låt Tutorials, hur man gör viss sak på sin blogg/i photoshop mm.

A Haunted House trailer (Paranormal Activity Parodi)

Först såg jag texten "A Haunted House" tänkte ju så klart ååh fan måste vara någon skräckfilm.
När jag kollade lite närmare på miniatyrbilden så var jag helt säker på att det är komedi vilket det är.

A Haunted House är en parodi på filmerna Paranormal Activity och The Last Exorcism. 
Efter att jag sett trailern så fick jag mig en gott skratt och har goda förväntningar.
Jag hoppas att dem inte tagit med alla bästa moment in i trailern eller typ lämnat bara en grej kvar som är roligt som andra brukar göra. 

A Haunted House kommer ha biopremiär 11 januari 2013 i USA.
Tyvärr så har jag inte kunnat hitta nån datum för Sverige premiär. 
Gör ett nytt inlägg efter att man bestämt datumet.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: