this is K

This is K är en blogg där det kommer finnas olika inlägg från tid till tid Exempel på inlägg: Foto som jag tagit Video som jag redigerat like a pro :) YouTube klipp jag tycker är roligt och vill dela med er En nytt låt Tutorials, hur man gör viss sak på sin blogg/i photoshop mm.

Drömtjejen

Har aldrig innan satt ner mig och tänk till 100% hur min drömtjej skulle vara.
Ändå har jag fått några gånger denna fråga, och överaskad som jag blev så blev mina svar för det mesta tagna från filmer. Detta betyder då att jag aldrig berättade vad min riktiga drömtjej är utan det var någon annans tankar.

So fuck it, here is the list... efter väldigt mycket av tänkande... 

 
 
Denna tjej ska vara sjukt snäll mot alla men i sängen en galning. 
Hon ska vara rolig och vara avslappnad.  Gilla filmer , spel, teknologi haha jaa va typ en mini nörd men inte så att hon ska sitta vid datorn hela dagarna.
Hon ska kunna göra mat. Någon gång skulle hon göra mat någon gång jag eller till och med tillsamans.
Likaså bjuda mig på utte mat som jag skulle henne.
Hon ska älska umgås med mig och ha förtroende för mig. Aldrig hålla något hemlight för mig utan berätta allt mig som jag för henne och vi skulle vara awesome tillsammans.

Hon ska inte vara längre än mig eller väga mer än mig. Sen är det ju samma sak med att hon ska inte väga för lite, såna tjejer som svälter ihjäl sig för att se så smalla ut som möjligt..nej tack...
Så jaa, det är något i stil med standard längd och vikt. 

Hon ska inte döma andra människor och snacka skit om dem. Inte hata någon religion eller typ människor från vissa länder. 
 

Skiit tror jag har glömt lite till saker men aja det var det. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: