this is K

This is K är en blogg där det kommer finnas olika inlägg från tid till tid Exempel på inlägg: Foto som jag tagit Video som jag redigerat like a pro :) YouTube klipp jag tycker är roligt och vill dela med er En nytt låt Tutorials, hur man gör viss sak på sin blogg/i photoshop mm.

Dude, linser är perfekta valet

Sen sjunde klassen har jag haft glasögon eftersom jag sitter för mycket vid datorn. Fram tills nu har jag fått bära på dem och det känns ändå lite svårare med glasögonen, då man kan ej springa för snabbt eller hoppa ,köra någon sport eller annat då glasögonen kan lätt ramla av och gå sönder.
Men det värsta av allt är ju när man ska köra motorcykel och måste ha på hjälmen, det tar hur långt tid som helst ta på sig hjälmen och glasögonen. Sen tvärtom, dessutom ser det fullt ut med glasögon och hjälm.

Därför måste ju ändå perfekta valet vara linser.
Du lägger in dem och du ser bättre men de ramlar inte ut om du hoppar, springer och annat.

Ni som är för lata, vill ni veta nackdelen med linser?
Man måste rengöra dem efter att man tagit ut dem . Men vänta, här kommer fördelen.
Dagslinser, super bra grej som man kommit på och som jag älskar.
Varför?
Du tar linserna använder dem, tar ut dem, kastar dem.Du behöver inte rengöra dem.
Jag älskar det i alla fall, men alla tycker inte om samma typ av linser ju.

I alla fall, jag har hittat på nätet en väldigt bra sida som har väldigt många typer och märken av linser och vill gärna rekommendera er.
Sen så är deras priser lite billigare än hos de andra.

Besök hemsidan och kolla in om du gillar någon av dem.
Hemsidan heter Lensia.se linser.

PS: Glöm inte att du borde göra först en synundersökning och be om en recept för att kunna beställa linser online.

Stay beatiful ! ;)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: