this is K

This is K är en blogg där det kommer finnas olika inlägg från tid till tid Exempel på inlägg: Foto som jag tagit Video som jag redigerat like a pro :) YouTube klipp jag tycker är roligt och vill dela med er En nytt låt Tutorials, hur man gör viss sak på sin blogg/i photoshop mm.

Flight (Kommande film)

 

Den 25januari2013 är det bio premiär för filmen flight, och huvudrollen har ingen mindre en denna snubbe från bilden ovanför där han spelar en pilot.
En dag går något fel och flygplanet är på väg och krascha, men på ett mirakulöst sätt klarar kapten Whip och landa flygplanet så som ingen annan skulle kunnat. Men när man utreder hela grejen efter det så upptäckerman något oroväckande.

 
Jag skulle inte rekomendera att ni kollar på trailern då den kommer avslöja det mesta av filmen,så att när ni kollar på den kommer ni veta oftast vad som kommer hända i första halvan.
Men ifall ni ändå vill kolla på den så har ni trailern här under så att ni slipper slösa tid på att gå till YouTube och söka på trailern.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Josefin
skriven :

Okej.. Ja idag är jag på bättre humör! :) Jag har varit med i en fotokurs under året som barncancerfonden har ordnat tillsammans med fotografiska museet och på torsdag nästa vecka ska vi ställa ut våra bilder på fotografiska, därför ska jag ner!! :)