this is K

This is K är en blogg där det kommer finnas olika inlägg från tid till tid Exempel på inlägg: Foto som jag tagit Video som jag redigerat like a pro :) YouTube klipp jag tycker är roligt och vill dela med er En nytt låt Tutorials, hur man gör viss sak på sin blogg/i photoshop mm.

Kvinnan vaknade upp

För att lösa vidare så är det bara klicka här ovanför på bilden eller så har ni länken här.
 
Hur som helst så är detta mycket liknande fall som i filmen awake då patienten kan höra och känna allt.
Såg awake för typ 1,5år sen och sen skulle jag operera mig 5månader senare.
Var så jävla rädd som aldrig förr, berättade till och med för dem varför jag var det och de var liksom "Nää men det  kan inte hända det är bara och ta det lungt slappna av vi tar hand om dig inget oroa sig om". 
Det är ju klart dom säger så för de kan inte säga ju det är sant 10% av patienter har sån upplevelse skulle ju fan varenda människa få panik då hah (10% bara påhitt,om ni vill veta rätta ciffran så får ni leta efter den då jag ej orkar).

Hur som helst det som var bra är ju att jag lugnande ner mig lite och de fick mig slappna av.
Inom kort så somnade jag också och kände ju ingeting. Sov som ett bock.

Min rekommendation.
KOLLA FÖR FAN INTE PÅ AWAKE OM NI SKA OPERERAS. 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: