this is K

This is K är en blogg där det kommer finnas olika inlägg från tid till tid Exempel på inlägg: Foto som jag tagit Video som jag redigerat like a pro :) YouTube klipp jag tycker är roligt och vill dela med er En nytt låt Tutorials, hur man gör viss sak på sin blogg/i photoshop mm.

Nya YouTube design (android)

Jäklar vad jag är dålig på att uppdatera mina appar måste jag säga. Ser varje dag att den där skit grejen poppar upp och säger att jag ska uppdatera x antal appar. Grejen är typ att jag inte gör det så ofta. Så igår när jag gick in på play market blev jag chockad när jag såg typ att vareeenda en app skulle uppdateras. Så jag tog bort mina facebook appar då min facebook konto togs permanent bort i lördags (så glad) och uppdaterade först YouTube appen. Så här ser den ut nu då. Liknar ju typ facebook appen bara att facebook app har hela menyn där och YouTube kanaler man prenumenerar på.Sen så hade YouTube lite andra färger i appen och ändrade från blå och turkosa till rött istället.
 
 
 
 
 
Tror det var det ialla fall för tillfället. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: