this is K

This is K är en blogg där det kommer finnas olika inlägg från tid till tid Exempel på inlägg: Foto som jag tagit Video som jag redigerat like a pro :) YouTube klipp jag tycker är roligt och vill dela med er En nytt låt Tutorials, hur man gör viss sak på sin blogg/i photoshop mm.

The Walking Dead S3

The Walking Dead har premiär idag i USA, och jag som så klart följer den kommer också kolla på den över nätet.
Säsong 2 slutade så jäkla bra verkligen men det fanns väldigt irriterande episoder och tråkiga också. T.e.x när sonen leker en jäkla hjälte. När hans fru leker smart. Ja ni som kollat på den vet själva vad jag menar säkert.

Här kommer i alla fall en kort trailer.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Beatrice
skriven :

Sv: jag har haft en riktigt bra vecka och helg, hur har din helg varit?:)

2 Beatrice
skriven :

sv: okej, aha lät ju inge kul alls..:/