this is K

This is K är en blogg där det kommer finnas olika inlägg från tid till tid Exempel på inlägg: Foto som jag tagit Video som jag redigerat like a pro :) YouTube klipp jag tycker är roligt och vill dela med er En nytt låt Tutorials, hur man gör viss sak på sin blogg/i photoshop mm.

Tjejer som inte vet att de är gravida

WHAT THE FUCK DUDE! :O

Var inne på aftonbladet och såg rubriken "Hon födde sitt barn utan att veta om det".
Det handlar om en tjej som hade ingen anning att hon var gravid och hon kände sig skit konstig i typ 8månader sen en dag mådde hon illa i magen (nåt i den stilen) och satte sig på toa sitsen.
Lite senare så födde hon sitt barn utan att veta om det, medans hon satt där så hörde hon ett barn skrik, hon gick upp och kollade ner. ETT BARN.
 
Så jag gick in på YouTube för att kolla om den finns där och märkte att det finns fan tusentals videos med kvinnor som inte visste de var gravida.
Fucking sjukt ju att de inte märker förändringar. 
Man borde ju fattat det om menset inte kommer. -.-

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: