this is K

This is K är en blogg där det kommer finnas olika inlägg från tid till tid Exempel på inlägg: Foto som jag tagit Video som jag redigerat like a pro :) YouTube klipp jag tycker är roligt och vill dela med er En nytt låt Tutorials, hur man gör viss sak på sin blogg/i photoshop mm.

Welcome to Sweden

Hörde av min kompis att Netflix öppnat upp för Sverige också.
Så ..... Weelcomme, och fan tack att ni kommit hit också.

Movie time now. ^^
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Josefin
skriven :

Menar du för att få se breaking dawn? I så fall är det 15 års åldersgräns :)

2 Jenny Karlsson
skriven :

hej!
jätte kul att du är med o tävlar om att bli veckans blogg, imorgon hade jag tänkt dra en vinnare men om du går in på länken så kan du få bestämma hur vinnaren ska presenteras!

http://www.nattstad.se/jkaarlsson?id=4485748

kram!